Info en meer

vrijdag 17 juni 2011

Ieder zijn eigen mening

Sommige mensen zijn zo koppig, dat ze alleen hun eigen mening goed vinden.
Ik probeer me er tenminste nog wat bij voor te stellen, me in te leven in hun denkwijze.
Maar ach wat moet je... Het zal altijd zo blijven.
Noemen ze iemand hyprocriet, terwijl het duidelijk wordt uitgelegd, wat de motivatie is.
En zelf zien ze door alle bomen het bos niet meer.
Ben ik dan zo dom??? Of is 't juist andersom???
Kom dan gewoon met goed onderbouwde info, waar ik wat mee kan.
Misschien dan zal ik het overwegen mijn mening aan te passen.
Ben ik koppig? Misschien...
Maar dat is geen reden mij af te kraken op mijn mening.
Juist die houding zorgt ervoor dat ik nog sterker in mijn schoenen ga staan,
en nog harder ga vechten voor MIJN mening.

In het gekrioel van de meningsuitingen denk ik dan bij mezelf aan het liedje van
Ramses Shaffy (Laat me - Vivre)
en ben tevreden met mezelf...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten