Info en meer

zondag 1 mei 2011

Voortzetting Glazen Huis Kerkrade ?

Dan hebben we wel niet het officiële Glazen Huis van 3FM, maar zou het niet harstikke fantastisch zijn als Kerkrade met zijn eigen Glazen Huis zou komen?
En dan ook dit jaar al... Dát zou volgens mij de beste stunt zijn!!!
Om ook bij te dragen aan het goede doel, meer leven en bedrijvigheid in onze stad te brengen, en ook nog het steunen van de actie van 3FM. Dit ook met de nodige media-reclame!
Dat zou volgens mij het puntje op de "i" zijn!
Het puntje op de "i" van Kirchroa (=Kerkrade)

Het lijkt me echt fantastisch als B&W van de gemeente Kerkrade dit zouden gaan doen.
De hele actie heeft Kerkrade in een soort extase verzet. En dat gevoel heb ik al lange tijd niet meer gevoeld in onze stad.

Mijn gevoel zegt:   DOEN !!! 
Foto-0052


Aanvulling: 2 mei 2011
Houd de ‘vibe’ aan?

Het onverklaarbare gevoel, wat de meesten in Kerkrade hadden gevoeld. Geeft toch aan dat er veel meer gebeurd is, dan dat we ooit voor mogelijk hebben gehouden.
In dat geval trek ik het me niet aan wat anderen zeggen "Het zou nooit naar Kerkrade komen" ... Maar juist het tegenovergestelde is gebeurd!
Alle commotie omtrent het Glazen Huis heeft veel meer los gemaakt.
Zelfs zo veel meer, dat de zogenaamde "negativisten" er zelfs niet om heen kunnen.
Er heerst een 'vibe' in Kerkrade, en die moeten we nu proberen vast te houden.
Ik ben ervan overtuigd, dat we meer gaan horen!
1. De posters hebben duidelijk een opdracht gehad, en die werd uitgevoerd.
2. Hyves,-Twitter,-en Facebook-leden hebben veel meer teweeg gebracht, ondanks het 'kleine' aantal dat zich heeft aangemeld. Iedereen gaf de info door, en zo raar als het klinkt... Die opdracht werd uitgevoerd.
3. Wellicht moest de gehele actie ruim 10 of 20 jaar geleden al zijn gebeurd. Echter dat dit nú gebeurde, gaf aan dat het de juiste tijd was, en dat blijkt nog steeds!

”Ik ben ervan overtuigd, dat we binnen zeer korte tijd, weer meer van Kerkrade gaan horen!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten