Info en meer

vrijdag 13 juni 2014

Reclame - handig, leuk maar ook soms irritant?

Iedereen krijgt het, ziet het, en leest het. Maar sommigen ergeren zich er ook aan: reclame.
Reclame heeft natuurlijk één of meerdere doelen: het aanzetten tot koop of gewoon het wekken van interesse voor een product, artikel of een dienst.
Vaak is reclame is dan ook bedoeld om consumptie te bevorderen door het creëren en versterken van een merk of wellicht ook het versterken van het imago van een merk.
Zelf heb ik een paar internet-pagina’s gevonden, die daadwerkelijk enquêtes versturen. Deze enquêtes controleren in feite hoe bepaalde diensten, producten of zelfs het imago van een merk in onze economie worden ontvangen. En door het invullen van deze enquêtes kun je zelfs geld verdienen!
Hoewel ik nog niet zo ver ben, dat ik daadwerkelijk een uitbetaling heb gekregen, ben ik wel al héél erg positief hierover. En normaal heb ik dat nooit…
Ik ben benieuwd naar het aankomende vervolg !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten